ibland blir man så besviken...

ja faktiskt! men ibland så kan man inte göra saker åt det.

men idag har vi i alla fall haft en super söndag jag jesåer och vhilja vanilja.
parken, ätit gott, lekt, myst och bara umgåts.
vhilja går och fick sin  3e tand den 17 så hon är ju för söt inni lill munnen...hehehe
det går bra på dagis och i morgon ska hon börja vara där längre dagar för jesper gör sin första natt efter papiledigheten, som han njutit av fulla drag. massa kul har dom haft, så nu är det tillbaks i verkliga livet. han var inte enormt girad, men man är snabbt inne i det igen=)

jaaa i helgen är det Dermanord som har branschfest så då ska vi hudterapeuter dit, i Lilleström är det går av stapeln med  MASSA uppdateringar, behandling och pruduktvisan, seminarion, föredrag, jag allt nytt inom hud och kroppsvård samt apparatur detta blir så kul.

nu ska jag se dödligt vapen 4

emma syster dysholm, detta klarar du och det komemr solsken efter regn.
tänker på dig du  vet var du har mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0