Mor lilla mor=)

10 dagar är över och mamma , svärmor och mormor Maria har åkt idag efter underbara dagar med oss.
Vi har haft super trevligt och jag vile inte att hon skulle åka.
men  hon kommer igen.
Resturand, Gele naglar, Tnoi&guy slingning, vinkväll, Ansiktsbehandling  , kvalitetstid, stan , dagis, massa skratt och kul har lite av vad vi gjort!

tårar kom det BIG time.

Underbara vhilja kommer sakna mommo. jag och jeppe med såklart.

För vhilja går det bra på dagis och äter bra.
den 7E fick Vhilja sin 2 tand en huggtand uppe hahahah=)=)=)
sovit lite dåligt men det går bra ialla fall=)
söt unge.
Jag saknar henne sååååååå när jag jobbat en hel dag och bara fått träffa henne på morgonen , inte kul men all tid i övrigt inefattar lillgumman.

jesper tatuerar sig hos åbbe super cool tatoo och äbbe får träna. visar bild vid resultat , det föreställer...nää jag ska inte säga innan så nån tar iden´

jag äter lite chips och är avslappnad, fick en super rygg masage på jobb idag.


God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0