7 days a week

wips så var den första hela veckan gjord på nya salongen och det känns häärligt! faktiskt känns det som jag alltid varit därallt börjar bli så fint, igår fick vi upp nya vägg spottarna  som jag ska ställa in på måndag, den fantastiskt kula lampan som hänger mellan reseptionen och kundsoffan, och hela reseptionen  är klar så det enda som skall göras är att  flytta kassan så är den  check med, så egentligen det enda jag väntar in är glasdörrarna för avskärmning. =)
Blir super.

I Torsdags gjorde jag spray tan(manuelt) el Lotta spraya mig. Vi har märket  St Tropez som faktiskt ger otroligt fina resultat. Innehåller gröna pigment så man slipper bliorange, super  för det som är ljushudade el har kalla undertoner. Det var Väldigt delicat och naturlig brunfärg, ser Fräsch ut=)
så idag ska vi ta en tur till salongen och så ska Jesper sprayas, med el mot vilja så blir det.

Träffade upp söta Karro igår efter jobbet sen kom jesper med Vhilja till stan och så gick vi brudar på stan,  kollade lite vita kläder till Sensation White. Vhilja åkte rulltrappa, det är en favorit, gick i trapper, slet ut lite kläder+halsband=) wild child haha. men kul hade hon.
sen gick  vi på Mac Donalds och åt lite fredagsmat.
Trikken hem och så mötte  vi upp pappa Jeppe och elvis så gick vi till lekparken och gunga, sparka boll och sprang och sprang och sprang=)
Sen var det bara sängen när vi kom hem för en förnöjd och trött Vhilja.
Hon har blitt så stooor  tiden gick fort, i augusti blir vhilja 2 År !
Det ska naturligtvis firas stort=)

idag blir det bara att njuuta hela dagen lång med massa kula saker=)

Tack mamma och jan för morgonskypen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0