feeling good oh so good=)

fit for fight igen skönt .
dagarna går i ett kan man säga, men dagarna är fyllda med massa positiv anda och bra människor så man har en väldigt givfull vardag.
min arbetskollega är tillbaks halvtiden efter sin skada , bra.
Imorn så har jag gjort tårta till jobbet=) smask, mammas sommartårta blidde  det=)
hoppas alla tycker den smakar, troligt, för jesper slukade en massa =)
sen så har vhilja fått lördags fika tills imorn=)
matilda oc harlem underbara ni, har hårvisning imorn, det blir det att se, lotta gör sista dagen på face it imorn, jaa och kvällen spenderar jag med min  vän susanne med vin och kul.
och vax av fina yasmine imorn.

lite bakning, vin och skratt har kvällen slutat för oss, innan en  underbar kväll med vår älskade vhilja=)

God afton=)
back to black, not yet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0