Man down, pull the trigger BOOOM, rooompoppopom

Började dagen med lite Morgonmys och böcker med Älskade lilla Vhilja efter det så gick vi ut i parkeni ett strålande väder redan 11 grader varmt kl halv 9.
Vhilja har gungat träffat lite lekkompisar i parken , spad+hink set på hjul var såklart med så. Olika hundar och gunga är fortfarande favoriterna.
Ett tyskt pojkbarn var där och kände ganska snart att mina tyska språkkunnigheter var totaly gone... så då vet man ju det, behöver man ju inte säga att man kan tyska tänkte jag.
Träffade Elvis lekkompis Bobby chihuahuan, vhilja loves bobby, så nu ska jag få telefonnummret till deras kennel vart de har köpt han å så ska jag ringa och höra om en liten hund till=)
ååååå så kul, står redan i kö , men bra att ha lite olika att välja mellan, vet ju aldrig vad det blir för valpar, viktigt eftersom jag/vi ska avla och ställa ut så vilken som duger inte.
Helst en vit , kritvit tik, korthårig el lång spelar ingen  roll, eller viltfärgad som vakkra Elvis=) kan faktsikt ta en Black&Tan med (rottisteckning)
nog om det.

efter vhiljas vila nu ska vi iväg på öppen Museeum dag , kul att se olika saker älskar museum faktiskt!
så kul att hitta på saker när vädret  är fint och man har god tid som på helgerna=)

Jo igår så vart jag Bjuden av fina susanne på en full body massage på ett super fint ställe som är totalt avslappnande , vatten överallt så går man över träplatter helt öppet och massa fina massagebäddar och helt asiatisk miljö=) Tack vännen=)=)
Egentligen skulle hennes sambo med, men han hade vart på  en blöt tillställning dagen innan så formen var inte  passande haha=)

Nu ska jag s länga  på migsmink och sen blir det en kaffe i sola med Älskade Sirpis!!!

So long, ååå ser på gradervisarn, på balkongen 23,3 grader detta  kan man älska att se=)




Den bästa av allt och alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0