Påsken inleddes med sjukdom ala Vhilja

Efter en fm med massa skoj så vaknade vhilja efter vilan och  var lite i oform och efter ett tag så kräktes hon , och så vart det bra, tänkte först att hon gjorde det för hon hade druckit massa när hon vaknade, men ikke, det var magsjuka och vhilja vart så matt så när hon skull gå mot migt så föll hon bara ihop, jag satt bara nån  cm bort så jag fick tag i min ögonsten, stackars älsklingen min=/
Så nedbäddad i sängen med täcke, nallen, lilla anna, och Bamse på TV, och så vart det vila och vakna och spy tills kl halv 8 från ca 4 . Sen så var det slut, och då bar jag in  en sovande vhilja från mammas knä till  ett svalmt sovrum med nyvädrade sängkläder och där sov hon vidare så skönt!
Jesper var på grabbgrillafton hos  Tjogga och Erik, med Åbbe, Nam och sen anslut även några till.
Jesper van även deras pokertundering=) kul älskling!
Jag såg tv  med elvis, plokcade lite, och idag inser jag att våran diskmaskin kanske  är paj!!! NEJ!!!
det är inte bara en sak som ska ut och handdiskas då,, phuuu jaja, det ät bara och  göra, ska även storstäda idag, i och med att jag inte kunde göra det igår.

Idag har vi varit ute och gått, vhilja har hoppat från olika föremål, och så har vi sparkat boll, himla duktig är hon, riktigt bra motorik, sparkar långt och faktiskt kontrollerat=)
sen plockade vi lite maskrosor och liknande blåklockar som vhila har i sitt rum.
vart finner man då videkissar i Olso?? jag googlar det nu.

kanske man kör en grill idag då istället för jag är suuugen.
Mopeden är framplockad och idag kollade jag med mamma om det fanns nån brukt sån sittryggsäck för barn så man kan hämta och skjutsa vhilja till dagis med mopeden=)
det är super nu när sommaren står utanför dörren.

nu ska jag google videkissar.... och tafram lite påskkärrings kläder till vhilja samt lite kläder=)
sötaste påskkärringen ever kommer befinna  sig i oslo!!
Vhilja var INTE i form igår:/
Världens finaste
Mitt allt!
På hugget ute



Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså så otroligt söt eran lilla tjej är!!! <3

2011-05-12 @ 10:58:09
URL: http://eliinlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0