PåskFerie =)

Äntligen så är det en lite semester och den ska nuuutas med familj och vänner.
Startade  en strålande solig dag med en toppen frukost, lek inne och innan vilan tog  vi vhiljas utesaker + den rosa trehjulingen med massa prinsessor på=)
Lekte i sandlådan, gunga och plockade börkris som vi ska hänga påskägg i och så i  eftermiddag  ska vi plocka Videkissar och måla mer påskägg, så kul att göra lite sånnt på kvällskvisten.
Vhilja blir bara större och större, och varje dag med henne är en L Y C  K A ! !

Igår så kom Jesper och Vhilja till obbet för Jeppe Peppe skulle klippa sig  KORT.
Fantastiskt duktiga Emma fixade en helt suuuper fin frisyr och  la in lite lusa slingor som bara  ser lite solblekt ut... ÅÅÅ vilken snygging jag har alltså, resultatet blev: KLOCKRENT, och Jesper är super Nöjd!

Denna vecka i Tisdags Grillade vi hos Susanne och Uhlan mmmm  gott, och så fick vi träffa deras katt Cat stevens som är nyopererad för ev. cancer i tarmar(mage)...så nu håller vi tummarna att proverna visar att ingen cancer är kvar!

Sitter och tittar runt om mig och längtar till vilan är över så ajg får städa...LOVE IT!
haha=) ser ut som ett bombnedslag här....blir stressad då.

Sen kan jag bara medela att jag bara  stooor trivs som KlinikkChef,  men massa fantastiska människor omkring mig hela dagarna=)
Salongen har fått sig ett  reält lyft och finslipningarna kommer efter Påsk.
En Ökning på Produktsalg på en månad i omsättning har ag oxå fått till, Go Anna.
Så nu blir Daglig ledare(VD) säkert glada när vi har möte efter Påsk.

Men Nu släpper jag det i några dagar och samlar ny kraft, energi, och styrka med mina Älsklingar Vhilja och Jesper, kärlek!!!

Ta en titt på bilderna=)
Adios, ps, bara ca 2 v  tills min älskade mamma/mommo kommer till oss LÄNGTAR!!

skillnad på 10 månader=)



På Ekebergs Fantastiska Lådgård=)
innan Ponnyridning=)
Vhilja hade en fantastiskt ridtur på Paulina
Vhilja red helt sälv, kan smacka och prrrrrr
Deta var såå spännande, jag inser nu att en gris vill jag ha=)


Skottkärra körning




Getterna var favvos=)

underbart!


Elvis min älskling

nedvällt av ett tockis Får och blev nästan bestulen glassen,  då fårman gråta hos pappa=)
Fina Pärlhöns
Rutschkana=)
Bara helt underbart vakker=)
Gung Gung=)






LOVE



trött efter en dag med massa djur+ en febertopp...pussungen mammas
Älskar älskar obeskrivligt!

på mammas Jobb Face It
Face It=)

Produkter
sååå fin=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0