Söndag

så fick  jag en liten sovmorgon idag=)
skönt!
men sen var det gasen i botten... LEK LEK OCH LEK  och det är så kul.
vhilja är överförtjust  i sina inhandlade saker från toys´r´us:
-hello kitty spad, hink set som är i en liten väska somman drar på hjul
-Play doh

så vi har "bakat" hästar, mustacher jag har gjort play do dansen, som bara jag kan...var definitivt uppskattat.
skypat med mamma och  nu är det vila för en trött liten madam.
jag ska iväg för en kaffe med Mathilda=) uppdatera oh skvallra!
sen blir det utelek med vhiljas nya saker så jag möter upp min älsklingar sen.

hud och make står på schemat nu.. jespersover oxå.

haha jo igår var vi på Mac Donalds innan shoppingen, vhilja älskar strips och hon fick smaka Coca Cola herregud vilken socker kick haha, sprang, ramlade, skrattade, var craaaaazy=)
Och nej  hon får bara samaka ibland väldigt sällan, jag är inte för att ge barn sån dricka, mjölk och vatten är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0