Underbara dagar i Påsken!

Har spenderat nästan hela dagen ute. eftermiddagen gick vi till Åbbe och Fredde som är på besök=) kul att se han! han hade spelat bort 4000  :- på efterfest pokern haha insatserna var hööga tydligtvis, var u bara kopisar,menmen ibland så måste man gambla=)

Vi Gick i  KubaParken, och sen till Lekparken, vhilja ville gunga, och jag jesper och åbbe tog en tävling: vem kan hoppa längst från gungan i  höög fart, jag vann anser då jag, men jesper anser att han vann, åbbe förlorade i alla fall.
Glass, lite frukt, +25 en fantastisk dag med andra ord och vhilja är bättre trotts litet matintag idag, men  det kommer nog igång efter vart... annars blir det provtagning och undersökning av magen imorn, bara för att vara på den säkra att det inte är nån ondingbakterie/virus.

Har gått helt  sommarklädd idag och behövde inte ens en tröja på kvällen, det är sommrigt.
pratat med min älskade mamma och saknar henne. börjar bli spännande vart hon bestämmer resemålet i sommar!

nu blir det en kall med min älskade Jesper på var urmysiga balkong=)
och imorn laddar vi för  utklädningen till Påskkärringen+påskäggsakt=)
Själv brukar jag ta kvasten inimellan till blåkulla bara för att jag är en sann häxa haha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0