Askblond i en askepott saga=)

så var det røda borta och ny ær jag askblond med mørkbrunbotten, så det  blir lite eftervæxt kænsla, eller som eirik sæger min kæra væn och frisør, luxuryblond=)

Jag trivs super, kul att prøva nått nytt, men jag ska inte sticka under stolen med at jag saknar det røda lite, men det ær sækert vana, men helt sækert ær att det røda kommer igen, men inte riktigt nuu.

Imorn blir min lilla Vhilja 2 år =) den 7e Augusti før 2 år sedan var våran lyckligaste dag, min och jespers lilla solstråle tog sina førsta andetag! Tænk att allt som var så kritiskt och hur mycket som var oklart under næstan 3 v på bb sa vipps å så var det en stor tjej som pratar springer, busar, ritar, har mycket starka meningar och vhilja så fort så fort gick det, och jag/ vi har ælskat varje sekund av det!

Imorn bir det kalas med alla vænner och lite vhiljavænner=) paket, tårta, bullar, bus/lek, en vhiljadag!
så idag blir det baka och ha en fin kvæll med familjen. efer vhiljas læggdags så ska jag och jesper till fina Lars som har en liten tillstællning...=)
men lungn sådan!

Nu ska jag jobba och stå i=) vædret ær underbart fint och jag ær så lycklig!

sol ute, sol inne , sol i sinne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0