inlägg?? vart är du??

detta kan störa meg , jag har gjort om ett inlägg nu 3 ggr, och det står att det är uppladdat og klart men inte....jaja kollar om ett tag!

Har haft bloggen stängt ett tag för det skedde en del, men nu vill jag att den skall vara öppen så min famillia kan läsa , älskade vänner, jaa för den är faktiskt till er och jag tycker det är kul att skriva till alla som jag inte träffar varje dag och de jag träffar varje dag=)

enjoy för all del!

och va tusan hände nu, skulle unna meg ett glas rött i soffan men satte meg på glaset hela vinh-vetet ut i soffan rödvin , på kläder, NEEEEEEEJJJJ.
men jag är van mest otur i världen , grattis anna grattis!

jaja då skulle jag egentligen ladda upp bilder på vhilja men jag pausar och saltar vin i ställt
PAUS ca 10 min:

Bilder:



Finaste Vhilja=)
I lördags var vi på toys ar´us och handlade lite leksaker till vakkringen, en keyboard med massa finnerer, en potta till dockorna och massa klistermärken. Väldig succe.
Sprang omkring på butilen som ett litet vilddjur=) underbart!

Tittade på djur på djuraffärn, och jag fick ett extremt sug att köpa en dvärgvädur, men det vart slut och kanske tur det för annars hade vi kommit hem med en liten turvis.
men men när man minst anar det kan man fort ha en liten sån en.

Söndagen bjöd på Ekeberg och , natur, djur och ridning .  Hon är helt super duktig på att rida och hålla balans, rider helt själv och är så balanserad på hästryggen . WOW mamma och pappa impade!!
vi var där hela dagen och sen blev det hem middag, dans och musik.

Månad så lämnade Vhilja teckningen till Yoann fröken på Dagis ala poppis!
han vart så glad, det var en blå teckning, formad som ett hjärta och med 2 klistermärken, en katt och en larv!=)

Lördag så var det även middag hos Eirik, där Omid gjort mat=)mmm sen lite bröllopsfest och London, väldigt trevlig kväll med massa trevliga folk.









I Fredags vart jag och jesper på tumanhand och åt på ett tapas ställe Barcelona, avslutade med litt bailjar innan hemgång, och det fantastiska barnpassarna var: JOanne och Alexandra TUUUSEN tack mina girls, detta sker inte ofta typ aödrig, men det är fantastiskt och mycket mycket UPPSKATTAT!!

Love u

idag gjorde jag och min favvo matilda en singify lot haha=) coming up towmorrow haha=) Petit, Petit Petit , =)




det gick så segt att ladda upp mer imorn<=)
nu lite bridget jones med min älskade  Jessper, en röd hund och en sovande lulan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0