...och det bästa det är ni

runt om mig har jag fantastika människor , det är lycka det! familj, vänner... ni är fantastiska.
första dagen på jobbet idag efter min semester, det var så underbart att träffa min fina fina vänner  som jag saknat så=)

Vhilja gjorde sin första dag på dagis efter nästan 5 v sommarlov, och det gick hur bra som helst=) phuu hade företällt mej ett gråtcenario men ikke det. Favvo fröken Maria tog emot och vhilja blev så glad, och det var sååå skönt det.
Idag har det vart ute, badat, gymsal och massa kul utetureroch 2 nya bitmärken från en kompis alltså en perfekt dag=)
Min älskade lilla vhilja hon är allt bra den lilla tjejen!!!

så nu är allt som vanligt och rutinerna är som det ska, vardag igen.

På onsdag el torsdag ska jag träffa Eirik om jag inte har träffa ni på ett tag, så kul=)

Håret skall fixas nu ska det bli lite färgskift, såännande.

Vädret håller på värmen och sol, och yr.no spår fel än en gång , tack för den yr

sitter på balkongen med min Jesper och spånar på framtiden och andra spännande saker, det är kul det man kommer på så mycket saker som skulle vara kul att göra och som man vill.

så då önskar jag alla en trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0