Oslo Fashion Week

Helt fantastiskt kul att vara backstage och se alla förberedelser för en visning, denna för Fam Ivroll helt galna kläder som är urläckra, men passar inte alla.
Eirik hade lagt upp stylingen helt suveränt, och Ass Harlem rockade.
Färgglada hår, i olika konsstruktioner med dessa coola kläder gjorde det bara helt grymt!
Efter visning lite fix och så bar det av på efterpartaj med alla de som vart delakiga, modeller, host, desinger på de villa, mötte upp bästa steven make-up artist och dansa disco=)
Kul! Kul!

Sen tog jag , eirik och harlem en tur till London där vi dansande och hade super kul=)
och så var det hem och sova =)

Jag hade filminspelning på jobbet i torsdags, unge mödrer en reality show som går på tv el börjar till hösten, så då gjorde de en episod när en av tjejorna var hos mig på ansiktsbehandling och blev sminkad=) filmning i 1,5 h hahah=) ja det blir spännande att se.
Filmteamet bokkade i alla fall ansiktsbehandling efetr filmningen var slut.

Coccon visning och Moods of norway har vart m,en kunde inte se nån:(
Harlem fick gå för Moods sååå leckert=) you rock.
Eiriks visning gick super med coccon=)

och innan jag skulle gå från jobbet igår så vart man suprisad av skämttv 3 fyyyyy fan, 3 filmkameror hoppade fram, dragspel, sång, en galen elvis, och jag höll då på att dööööö!
haha ja men så fint då, då skall väl det visas i tv med då.
jag fattade aldrig att det var det som var på G

Var och kollade tatton som jag skall göra med jesper och vhilja=)
den blir bra , han som skall göra Julian, är super duktig!
Lite nervös och så men men jag gör den=)
haha

sen var vi i lekparken gungade åt frukt och bara mös=)
kl går så fort, men lite kuliga saker hann vi med när vi kom hem=)

Nu frukost , vhilja diskar och jag fick inte vara med.

Have a nice day

bilde kommer sen har glömt kamera hos eirik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0