Sunday...

tattoon sitter där den ska och ägaren är nöjd=) tjärntecknenas ordning: skorpion, lejon, vattuman, tvilling, stenbock, vädur. och olika färger. NICE!
har inte fått kameran än så bilder får vänta lite till ....

Idag så har vi vart inne på på förmidagen och bara lekt, ätit, busat, blåst såpbubblor med vhiljas såpbubbelmaskin och så jagade vi dessa urkul.

Efter vilan så blir det bad på Bislet Bad i varmvatten och bubbelpool så blir det turas om med lite bastu. Så nu ska vhilja få plaska och dyka=)=)

får se om vi hinner med lite ridning eller om all energin blir uppbrukt på vattenaktiviter.

näämen nu skall jag gå och äta lite från min korvgryta jag gjorde:
-6 korvar
-morötter
-tomater
-lök
-liten dach soya
-tomatpure´
-matlagningsgrädde

-makaroner(nyttiga fullkorn)
-sallad

mummsigt men främst en lättanordnad lunch till en hungrig vhilja vhanilja=)

Sommaren verkar lämnat oss, men inte länge kvar tills det blir turkiet för hela slanten med finaste familjen, ååå som jag längtar.

simma lungt!
foto: Eirik Thorsen
Foto: Eirik Thorsen
mina fina=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0