The big tatoo wave is down at Nedre 15

jobb hela dagen lång en sjuk liten familj hemma som blitt bättre idag=)
bara Mannen i huset Jeppe Tha killa som är sliten än, men som sagt det blir bättre.
Vhilja är en liten vildeing som fort kureras och imorn är det dagis för hela slanten.
Hon är mycket sugen på att jobba på sitt jobb " Vijjja blåaaa hår på jobb" och klart ska hon få göra det på torsdag så ska hon få komma på jobbet och jobba=)

Imorn drar Fina wanda till Barcelona och njuter , ha en god tur stumpan!
ses om 1 vecka.

hade ju vart så kul att dra dit, men det får vänta- snart drar ju vi till turkia wooop wooop!!

På fredag ska jag få lite fransk manikyr hos Melissa =) deiligt! skönare än att göra på sig själv!
Imorn så har Jesper en klipptid hos Roza Leha som vi får se an hur formen är... men det behövs en litten stuss där haha=)

sitter på balkonen och bara njuter sista dagarna av värme och med the magiclight infravärme, snart är hösten har, mörkt blir det ute nu... så fram med alla t-ljus och mysa till det blir det snart.

Hoffmaestro , Timbuktu spelar på Operataket i helgen Lördag och jesper fick biljett av mig sen hade gärna velat gå men jag är men Vhilja Vhnilja och vi kör en egen liten konsert...Det blir nått man sent glömmer.

Min kamera är fortfarande hos Eirik, men han tar med den på jobbet imorn så då blir det bilduppläggning på Bloggen.

Nu ska jag höra litt Amy winehouse og slappa av-
Btw hör ju att Pite har fortfarande strånade väder, pratade just med morfar och han var nöjd över denna sommar=)

Adios and guten nacht.

Hudterapeuten Rekomenderar:
*ansiktsmasken för massa glöd och uppstramning- DARPHIN youthful Radiance camellia mask 
ett tunt lag i hela ansiktet+ dekoltage(ej ögonområdet) i ca 10 min.
avlägsna med fuktade bomullspads med vatten el toner.
den är suverän. Passar alla hudtyper och perfekt innan partymaken el bara för en ex glödboost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0