Vhilja och Mamma

Lördags jobb med mina härliga vänner och kollegor.
Efter det så kom jesper med älskade vhilja innan han åkte för att gå på konsert på Operataket, Hoffmaestro, Timbukt, och lite andra spelar blir säker lovely.

Jag och vhilja var på stan en stund och lyssnade musik, åt lite gotteri. sen leka i parken med lite gungning och butik.

på vägen hem i trikken så pratade vhilja med en tjej eller flicka, vhilja säger då: "fitta" hon kan inte forka bokstaven K så det blir då fitta haha. Vhilja: "hej fina fittan, titta vhilja tan" och så gjorde hon lite triks haha=) underbart. barn är helt fantastiska och underbara, speciellt vhilja.

Imorn blir det hänga ut med jess alva, sara Tindra, Jag vhilja och vi ska på Ekeberg och rida och titta på djuren=) det blir super kul.
en heldag med favoriter.

nämen nu ska jag skicka litt Heytell till : wanda hotlip, Harlem, Tildis, Emma, kajsa och Däään.

Ha en trevlig kväll alla.

Och BTW DU obehagliga människa du vet vem du är som sitter och läser min blogg sluta med det , You are nothing hahaha!!!
Och du kommer få höra det varje gång jag ser dig, snacka att du gjorde bort dig på mötet!
hahah , vuxna människor som inte kan ha ett eget liv haha=) jag undrar vad du egentligen gör dina lediga timmar på dygnet. nåja, detta var all den energi jag ides lägga på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0