är du kär i mig ännu Klas Göran

Ljusen fladdrar , lite vin , prat i soffan efter en dag på stan.
Snart är man i Piteå men utan Min Kära och det känns trist samtidigt vet jag att han snart kommer, blir dagen före nyår LYCKA!

Vilken busdag med gittarspel och sång i Vhiljas favvo tonläge Rockstil mot Hårdrocks stil, Bra lilla lulan=)

Jesper har handlat överaskningar på stan idag, därav gick jag inte med Han och Hasse utan hade en girlstime med min Vhilja.

Lämnade lite saker åt Kim som han behöver . bra jobbat Kim!

Jag ska handla det sista i v av klappar, vet allt så det går på 123.
Vhilja ska få: bobb,bobbycar,Bord och lite småsaker. Kula saker som hon älskar,
sen har hon haft en adventskalender som hon fått ett paker varje dag sen 1a December=) små kula saker, sånt som är litet och kul som hon tycker om=) och då ränker kanske många WHY?? bortskämd???!! men nej, inte alls, för större barn finns chocklad kalender el liknande men i min tanke vill jag inte eller vi att hon skall ha godis varje dag nooo!
så därav små ting och tang.

Lilly och elvis kom hen igår efter  några dagar hos emma och jakob min fantastiska hudpassare and friends=) dom har haft det toppen, och är älskade där takk takk takk.

Nu myser vi och jag loggar ut punkt slut

Jamen får väl passa på att hälsa martin boo miin lillasyster kajsas kille välkommen till fina Piteå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0