Bered en väg för Herran......

och så tog våran älskade Katarina sina sista andetag med Jesper vid hennes sida hand i hand och följde med sin mamma så långt han kunde på den sista färden.
Med stor sorg, saknad, men i ett ljust vakkert minne för alltid är du bevarad hos oss
Tack för att jag fått lära känna dig och ha dig i mitt liv och det  kommer du vara för evigt.
Vhilja vinkar till ängla Farmor sin som flyger i himlen, och jag är övertygad att du har det bra nu fina Katarina

Drottningen över svampskogen är du nu och för alltid , så nu är svampen i mitt och våra liv oxå och det ska vhilja få ta del av, och du ska leda oss till de bästa platserna.

Hjärtat gråter, tårarna rinner , du har kämpat och gjort nått fantastiskt in i det sista.
Ditt hem är fyllt med värme och kärlek du gett till så många.
Ditt skratt klingar än,när jag sluter mina ögon så ser jag dig så klart, jag känner din närvaro hela tiden.

Bered en väg för Svampens drottning, skogens ängel, mamma, farmor  och älskade vän.
Plötsligt så möts vi igen och då ska vi skratta tillsammans men till dess så ska vi fylla ditt tomrum med massa kärlek och vackra minnen av en fantastik människa, Katarina Lidström.
Älskar dig!
Jesper,Anna,Vhilja



'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0