Christmas tree check!

Bild kommer ska lägga upp dom sen, men såååå fint=)
De glimmrande pollerna, glittret så mysigt.
Vhilja tyckte det var helt toppen att klä granen och hon gjorde ett bra jobb på de nedersta grenarna.
I år valde vi en gran och det är jag glad för , den häärliga doften av jul, skog och harmoni gör hemmet ÄNNU varmare.

Idag började det att regna och plusgraderna steg till 4+ och vipps såvar snön borta och man går i ett evigt slask trist.
Kl 0800 var vi på Adam och Eva med harlem och matilda för att ordna mitt hår , matildas hår, och vhiljas lugg(den blev aldrig ordnad för hon ville inte vipps, förväntat).
Det Blev toppen, harlem gjorde matildas hår LÄCKERT, fade med koppar toner i nedre delar av håret.
och jag utväxt+revelonkur så nu fick sig håret en fräsch up.
Passar bra så man får vara  julfin=)
och så träffade man ju alla andra fantastiska vänner där med.

Imorn är det Julebord på Adam och Eva, så dit blir det en sväng om såklart....
och så klart det bästa av allt vara med min solstråle och jesper, hoppas på bra väder så vi kan vara ute annars så blir det lekland, bakning och massa annat kul.... vi gör mycke kul.

Idag bokar mamma biljetten vart lite osäker på datumet  hem så jag får återkomma med det, men hem åker vi den 22a December.

Vhilja tycker det ska bli såååå kul!!!! och jag med.

nu blir det att kolla recept till bakningen.
Kram och massa kärlek till min fina svärmor katarina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0