Oh Santa Oh Christmas and beloved Familly

God Jul och grattis till familjen, vänner och mig!
Och tack för en fin fin Jul som kommer minnas.
Granen, klappar,UNDERBAR  mat, och TOMTE, allt detta är ju främst för min/vår älskade vhilja vhanilja den bästa av alla! Och hon var en Nöjd fröken på jul.
Tack alla kära familjemedlemmar och vänner för Gratulationer och God Jul önskningar=)

Julen bjöds efter barnets läggning för lite Födelsedags Champange för mig hemma och en liten sväng om på Kalles firade lite Födelsedag ala mig=) med mina Flotta folk runt om mig.
Lite trubadur sånger och hem i taxi för att ladda om för mammas stora dag 50 års dagen Juldagen!

Startade 3 m öppet hus massa folk, massa paket, underbara släkt och vänner för att sedan bege sig på challenge på kvällsmiddag vi i familjen och Present öppning.;: Glasblåsning och SPA resa för kära mor, LOVE u du är värd allt, och Jan fick ju även vara med på denna festliga spa resa=)
Tack du jan för medhjälp till allt fint samt mina fina älskade systrar.
Avslutningen blev nattklubb på Chakllende med mamma , Dan emma och madde och massa andra fina människor=) tack för en strålande kväll. Kajsa var på after christmas med sin årgång;)
Martin Boo var oxå med och ordnade så denna helg blivit toppen välkommen till la famillia!

Mamma och jag samt jkan har varit och ordnat i Katarinas hur, städat till, ordnat med posten, avslutat abonemang, gjort fin, satt upp gran, pyntat med ris=) bara positiva energier och varm atmosfär i det hemmet vart jag och jesper och vhilja såklart ska bo=)
och bara sätta våra egen prägel där blir allt toppen! som Katrina ville=)
Du är älskad och saknad!

Nu inväntar vi Nimbys för hela slanten dag 2 med Vhilja och Kajsa sååå kul!
Mamma har tandvärk och blir inte med, ska först Pit stoppa vid emma och hjälpa henne med häst insläpp. så Off to tandläkaren lykka till mami.
Ikväll blir det nog lite rappa kalja med familjen och kanske en träff med petter efter Luleå hockey=)
avväntar det!

Annars längtar vi ihjäääl oss efter Älskade jesper pappa och man, kom kom kom=)
Fredag skall han hämtas och då blir allt komplett.
Love u baby.

Elvis och lilly kommer med dom med=)=) och då ska elvis para sig med Tila min bästa maddes chihuahua, håll tummarna hon Löper nu i januari!!!!

Nu ska det ordnas till sedan blir det att åka av!

Min älskade vhilja i love u du underbara unge, bättre finns inte tack för att du är min!!!





kommer mera julbilder sen... har ingen usb sladd med=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0