Sankta Lucia lilla Vhilja

och det slutliga resultatet blev en off white spetsklänning, röda traditionella bandet, och Kronan och vips så hade jag världens finaste Lucia.
Kaffe,lussebullar och glad stämmning, tyvärr inte lika luciajuligt som jag önskat, men mkt trevligt i alla fall på dagis.
Senare på dagen var  det Luciatåg och gittarspelning så dagen hade vart toppen.
Jag stannade tiden som var och hade trevligt.

Chockladbollarna står i kylen, men det bästa var inte smaka degen eller rulla bollar det var att simma i havregryn " titta mamma vhilja simmar"  "Å hjärtat jag ser det"  haha, man måste ju få pröva sig=)

Vhilja Vinkar till Farmor ängeln högt uppe i himlen och är så fin.
Minnen skall berättas och bevaras.

Imorn kommer jesper hem och det blir så skönt att få han hem och få hjälpa med det som behövs och få stötta och vhilja får krama om pappa.

Då blir det god middag och desser och familje tid hela dagen.

För en FANTASTISK människa Jesper är, gör allt så fint och är lugn och rofylld till trotts mycket sorg och saknad. You are AMAZING Jesper=)=) i love u, we love u!

Katarina sa det ofta till mig när vi pratade hur fin och bra hon tyckte jesper var och hur mycket hon älskade han , och mycket av Katarina lever vidare i Jesper dom var lika på otroligt många sätt.
Dikter är skrivna till dig,allt är så fint runt om dig och alla minns så fina vakkra minnen och skrattar genom tårar och sorg, saknar dig=)
När jag kommer hem gör jag och vhilja jul i ditt hus, den 22e och ska ordna granen utanför ditt hus mamma sa att sladden var för kort så jag/vi ordnar skarvdosa=)
Julen ska lysa i ditt hus och värmen skall fortsätta spridas genom oss alla.
Sara och mamma berättade alla fina julesaker du köpt och dom ska lysa hela julen

Nu är giga göj med älsklingen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0