Again and Again

vardagen är tillbaks och i måndags så kom jag och vhilja tillbaks hem  till oslo och våran ÄLSKADE Jesper, LYCKA! jag var sjukskriven pga av  lite dåligheter i kroppen som min läkare Ingemar håller på att fixa upp, tack.
då väntar  man på operationstid.
har haft en helt FANTASTISK vistelse i Piteå med  underbaraste familj, bästis, vänner och alla dessa djur som omringat en haha=)

back to work och vissa saker kommer att förändras inom kort!
kan inte säga mer föräns alla  saker är undetecknade och klara, men för er som jag berättat det åt vet ni vad det gäller=) och det är  kul.

Vhilja har hunnithaft en reaktion på vaccinet hon fick  för ca 14 dagar sedan(vanligt) influensasymtom och idag prickig över hela kroppen, mammas lilla prickigkorv
vaccinet var påssjuka, mässling och röda hund. men annars i  fin form.

26 ska vi fira av en väninna och arbetskollega som ska starta på nytt ställe. detta med en fest och massa kul=)
även finaste Anne-ida som slutat ska vi tacka och fira denna dag.... underara ni=)

nu ska jag plocka lite och höra musik- robyn indestruccteble är sååååå bra som att man kan lyssna på den=)

by the way så är det snö kaos här verkligen, blåst och massa massa snö!
och en liten inflik, till er som ska till norge och jobba kanske såg janne josefsons dokumenter bo och jobba INTE för svenska föreningen det  är rena rama lureriet... svenskar för lika bra jobb som  norrmännen om man är  kvalificerad! och lägenheter som inte ser ut som övergivna råtthål  kan man skippa!

tack och ha en fab day=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0