Expert i Piteå, skicka mina saker till my le Camera NUUU!

jag vill ta bilder och det känns som man missar 1000 och  åter 1000 fina ögonblick  att föreviga med Vhilja. Hurry up nu.
Har ju systemkameran men usb kabeln borta så jag får ju inte tatt nå med den heller.
ok, nog om det, jag ska ta sinnessjuk massa bilder när jag får den!

Söndagen igår spenderades hos våra fantastiska vänner Jessica , Peter och finaste Alva.
där var det  full pågång med massa kul folk, och barnlek med Alva och Vhilja, super mysigt!
det bjöds på en god köttfärsgryta med ris och massa bullar och kaffe i efetrrätt, smaskens.
Tjejorna lekte och hade en fantastiskt trevlig dag, och vi med.
Jesper åkte lite tidigare för att lämna i forden på Mekonomen för att kolla  om felet är stoooort el  förhållandevis liten...håller tummarna på det sistnämnda.

idag måndag så är jag ledig vhilja fick vara hemma med mig, och vi har haft det super mysigt, lekt, läst, lyssnat på musik, vart ute med elvis, och efter hennes pågåande vila så ska vi på butiken för att handla alla ingredienser till min thaigryta med entreco.
skulle egentligen på ett möteidag, men det blev uppskjutet tills torsdag. går lika bra det.

min scrapbook som jag gjor åt vhilja är klar det enda som ska in  i den är massa kort.
har tänkt att börja skriva lite notat i en annan bok som ska ha namnet" Boken om våran Vhilja"
den ska inhandlas i veckan.
kommer skriva händelser, utveckling, ja allt som jag vill helt enkelt, och dessa böcker får då vhilja sen=) ska även försöka få jesper att skriva i den haha=)

nu ska jag bara sitta och ta en kaffekopp,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0