Slut på det gamla och Välkommen det nya...

igår lämnade jag in min uppsägning på mitt jobb Colosseum SPA detta med mycket blandade känslor. det som är det tristaste är att jag och tejorna som jag jobbar med är så otroligt goda vänner speciellt Siri och Bente även Anne-ida men hon har slutat för ca  1 månad sen, kommer bli trist att inte få jobba med dessa fanstastiska vänner:/

Men folkens, jag har ju självklart fått ett nytt jobberbudande som jag tackat JA till detta på en suuuuper fin klinikk som heter  Face it. så nu blir det som jag vill, medicinsk hudvård, massa aparatur, plastikkirurger, botox, fillers, hudscanning....jaaa det jag brinner för och tycker är fantastisk  intressant och hur kul som helst! ska länka till hemsidan.
Ser framemot uppstarten som förmodligen blir den 1:a  April!

denna föregående vecka har vart helt hektiskt i och med bilen som  toppen gått på så man har fått tagit lokaltrafiken phuuuu, så vi letar  bil för fullt.
lördagen alltså igår så var vi på jobb och firade av Anne-ida och Sarha men jag åkte hem var så trött det var meningen  ut och parta för  fullt med det fanns ingen ork. tyvärr, ville inte missa den kvällen med mina fantastiska brudar men ibland måste man lyssna på en sliten kropp och själ haha.
vi el bente hade köpt  2 ringar från
Dyrberg kern. en silver med bling bling till sarha och en guld till  Anne ida=)
så delade vi alla på kostnaden!

super fint väder med massa sol, så efter vhiljas vila blir det ut och förhoppniingsvis  kan man ta sig till Holmenkollen vart VM håller på för fullt,så kul. men folkmängden är kopiöööööös
såklart!

nu blir det korvgryta med makaroni och massa grönsaker nam=)

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0