and now its weekend

så tar man helg efter lördags jobb.
denna helg jobbade vi vårt favvo gäng=)
det ebstår av: Siri, anne-ida, bente, hans-petter, sonni, ava totaly awesome, + en ny fotterapeut ida, suuper go=)

vhilja är fortsatt inte helt frisk trotts förbättring en massa, ingen feber och mer energi.
men maten är inte till behag, lite fiskpinnar hade jesper och hon ätit idag...
bättre lite än inge=)

marie min älskade kusin har jag pratatmed två gånger idag och  jag saknar henne oerhört mycket.
vi har gjort allt tillsammans, och då menar jag ALLT!!
vi står  så himla nära och snart ses vi och då folkens blir det rock´n roll=)=)
ÄLSKAR dig majsan!

nu bli det kort , lite vin, chips, och bara ta  det helt piano...

adjös.

jag och marie=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0