Happy New Year 2011=)

Mamma(orna) har nu vart hos oss klart nästan 1 vecka blev det och det har vart sååå underbart.

Mamma hade som vanligt ordnat med en massa fint till oss och även emma, kajsa, jan, pappa, farmor, tuuuusen hjärtligt tack=) det var så otroligt fina saker, och vhilja var i himlen, jag med haha.
ingen hemlighet här att jag gillart paket skarpt!
veckan  flög förbi,men vi har hunnit med med en massa, toni&guy, ansiktsbehandlingar, middagar och massa  kvalitetstid, som är  så otroligt viktigt när man inte ses så där super ofta=/
Vhilja var helt galen i mommo maria som sist som hon alltid kommer vara underbart
det var  många rop efter mooooommmooooo haha, glad  unge.
lekt med  alla fina saker, och vart ute när graderna vart bra, 1 dag  då.
jesper och jag bodde en natt på hotel över nyttårsafton så mamma var barnvakt,
vi åkte hemmifrån ca 6 så innan åt vi lite nyårsmat, musselsoppa starters, main course helstekt ytterfile medium rare mmmmm med potatis och morotsmix i ugn.  nu blev jag hungrig=)
sen nyårsfirande hos erik och tjogga med en massa folk, mycket trevligt!
mamma är hemma i piteå efter en fantastisk veka, we miss you and love u!

mami







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0