host, host, snor,snor

hemma med en sjuk liten tösabit idag med, så i eftermiddag blir det läkaren. i och med att febern inte släppt och hostan blitt litt slemmigare så vill jag utesluta att det inte är lunginflamation.
mariekjeks,vindruvor,glass,kall mjölk, är menyn det som passade idag för lill lulan.
sover nu, det behövs.

Fick igår tid för elvis till strömsholm. den 2,3 februari!
detta blir iiinte billigt, så mycket att ta tag i nu....phuuu, men men det måste göras.
sen ska alla pengar jag betalt på oslo  vetriner högskola tillbaks till mig ASAP, pga de inte gjort  sitt  jobb. detta kommer bli en kamp tror jag.

idag åker julegranen ut, och all jul för den delen.

fick pratat med St eriks ögonsjukhus i sthlm oxå, alla papprena ska skickas  dit, pga av ullevål har heller inte gjort det dom ska....

kul livet är nu,
adjöööööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0