Lång helg är magiskt=)

mycket kul i helgen, och underbart att vara ledig med familjen och träffa vänner=)
igår lördag så var jag ned på stan Bogstadveien när vhilja sov med siri och mette och siris son adrian.
vi gick förbi ett ny öppnat medicinsk hudvårdscenter/salong och bokade  tid  för hudanalys där man scannar huden för att se talg(fett) nivå, fuktnivå, pigmenetringa,rynkor och vart det är loikaliserade i underhuden, även en behandling som ärbetarmed ultraljud och elektriskström för att stimulera cellernas ämnesomsättning och glatta ut linjer genom att öka hudens elasticitet den heter Eximia.
kul, jag är ju väldigt intresserad av aparatur. och när jag står där kommer dagligledaren fram till mig coh frågar vad jag jobbar med och ber mig sända in en söknad när jag säger  att jag är hudterapeut=)
haha coolt. champange och frukt sen skilldes vi åt

och sen hem för att plocka upp Vhilja och jesper och vi träffade upp jessica , alva och peter poå afrikansk barnstund med bongotrummer, målning spring , ansiktsmålning och massa skratt=)
pizza och mer bus hos hemma och familjen jessica, underbar dag!

irriterande att inte kunna fota nått pga av att min kamera är på lagning jag har ju satt mig på kameran så displayen kracha , typiskt moi!

idag ska vi ut cohsen childplanet för bus med barnen=)

nu blir det hudvård och smink för mig!

ps. längdskidåkning är sååå spännande...

en helt vanlig familje bild haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0