Vhilja vhanilja...

lilla lulan min är sjuk igen, dessa  dagissjukdommar och januari månad är inte grym.
hosta, snor, matvägran, jaa inte är det lätt att vara liten.
hemma och kurerar lill gumman=)
melon, smoothisar, försök  med kylling, glass, ja allt som går ned i lillmagen.
skulle till läkarn men i och med att hon inte har feber avvaktar jag och har uteslutit halsfluss därmed för hon äter frukt. blir det värre under  dagen åker jesper med henne.
jag ska på jobb kl 12 och det vill jag inte  vill heller vara med vhilja men det blir jesper som tar denna dag.
elvis och jag väntar fortfarande på strömsholms besked hoppas under dagen dom ringer, men trotts allt mår han faktiskt bra , äter, dricker, busar....så det känns ju bra trotts allt!

har blivit erbjuden ett nytt jobb...igen wow litt headhunted, thats fab!!!!
Ett super fint ställe, vill inte skriva namnet förens det är klart vad som sker,  ska ha möte nästa vecka.
ÄLSKAR utmaningar, och det gör en till en toppen Hudterapeut.

Vhilja har fått mycke röster nu så jag hoppas hon blir med i Omslagsnummret i Augusti i vi föräldrar!

nu ska jag sminka mig och göra lite husligt.

jo förresten, helt sjuk grej... igår var vaktmästarn här för att kolla upp lite saker som vart fel i lägenheten bland annat fläkten över spise, brandvarnarna m.m och det uppdagades precis som jag sagt, att fläkten inte blitt rengjort i fläkttrumman på 6 år, what???
det är oerhörd brandrisk, han vart helt gal och ringde upp de ansvariga, vidare till det 2 brandvarnarna så var de helt urkopplade, och strömkablar fattatdes, därav hade det ALDRIG  pipit vid brand... det festliga med allt är att lägenheten vart  besiktad 09 och därav allt detta uppkollat och underskrivet, dom har alltså stått och ljugit oss rätt upp i ansiktet!
detta för då tankarna till marwin som i sommras dog pga av innebränd som anledningen var att fläkten inte var rengjord!

phuuuu, jag flippar över!

se på denna lill omslagsflicka då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0