PPPPPPPIIIIIIIITEÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

vid denna tiden imorn är jag i piteå hos min familj och vänner JAAAA!
en underbar människa med namn Jan Lundberg har bjudit meg och vhilja hem och inte bara det den 18 e september åker vår galna familj till Turikiet alanya i en vecka för att Pre fira min älskade mor om fyller 50 unga år fast först den 25 dec=)

ÅÅ detta kan jag älska, och behöver jag, vhilja åker fram och tillbaks som en liten backpacker haha=)  och hon längtar!

jag och min älskade Jesper har inte däremot vart mycket enade denna sommar, men det tar vi igen.

Emma lillasyter åkte hem irån oss igår efter 5 underbara dagar här i oslo med oss med massa kuligheter... =) hur bra som hur helst!

kL 14.20 går planet imorn och jesper kommer hem och kör oss med all packning
innan dess skall min jobb pc installeras på jobb med mobilt bredband så allt är i ordning när jag är borta.

så nu skall kvällen njutas med lite vin och med min Jesper och kombinerad packning, men mestadels tas imorgon på morron.

Adios=)

en liten vhilja för några mån aen=)
bästa

Min min min=)=)

suzie og Jag=)

Wanda och Piia stylade innan en härlig utekväll=)
Piia, Wanda finaste ni=)=)
colombo och mee=)=)

min fina wanda=)
Yasmin och colombo mina finingar=)

=)=)

Bästaste jenterna=)

Älskade lilla elvis the chihuahua

=)
extrema outdoor skorr rätt i sopen!=)

=)

det bästa skrattet=) det mest underbara ljud=)

detta är mina liv det bästa som finnsunderbara familj familjen min=) 4 saknas..


=)
chez amies mitt s.halvblodshoppsto


Kommentarer
Postat av: Maja

Heeeej party bruden;) Saknar VERKLIGEN DIIIIIIG!! Du är jätte duktig på att dansa I LOVE DANCE bara med DIIIG!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

!!!<3333333

2011-07-27 @ 22:34:31
URL: http://majaahl.blogg.se/
Postat av: Anna=)

söta maja=) men du är den som rocka=)=) kraaam fina du

2011-07-30 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0