sol sol och värme värme=)

idag bjöds det på underbart väder.
efter jobbdagen så bar det av med fina tjejerna anne-ida och bente and elvis the chihuahua till Akerbrygge för att inta en uteservering med gooood mat musslor mmm och corona och en lite drink för bente=) massa surr och skratt och planering för våran jentetripp, awesome!!¨
så nu håller vi tummarna att vi får till det!!??

I kväll har jag pratat med jesper som var och fiskade hemma i piteå med åbbe och stenberg, så mysigt då hoppa vi på stoor fisken.
jag har inte pratat med vhilja idag:( hon hade så fullt upp med bubbelpool , grillning och sommarlek så det tare vi igen imorn=)

Jag har gjort lite hud, hår och kroppspleie:
Hår:
-shampoo Redken Shampo
-Kur Loreal gul
-Revelon 600 röda pigment
-Redken balsam
-Leavin treatment Redken Antisnap

Hud:
-Rengöring Nimue cleansing gel
- Peeling Priori Advance
- Mask M.d Vita-plus firming treatment mask
- Serum Obagi growth factor
- obagi eye cream
- obagi night cream

Kropp:
-advance peel
-fötter gewholm skrubb
-Decleor hydrating cream

så nu är man bara som en vandrande välvare girl=)

lite tv innan sömn=)

imorn blir det att träffa Jessica och barna , och på morgonen ska jag hämta Yasmin på Moppen haha=)
kul!

Miss u lods my sweethearts over in sweden inte länge till ni kommer nu=)=)

God kväll!
 en fantastik kväll bjöds det på lördagen med mina fina jenter från adam 0ch eva samt merethe och lillasyster och en vidde, hår fix delux och ett snupetr snyggt afro på moi lagat av Piia och Wanda, ni är bara awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0