waka waka eiiieeeiii

och så var det helg så eller egentligen inte för jag jobbar imorn. phuuu är verkligen slut och vill ha litt ledighet med mina nära och kära=)
nu är det väl som gott som bestämt att jag inte tar nån tripp hem till piteå, desverre=/
mkt för att jag har bara inte orken att flyga och vara på språng hela tiden, har ju redan vart 3 svängar på kort tid, så då är det bara att komma på besök ni familj och vänner=)
welcome you are.

har vart fullt upp idag. Vhiljas lilla nyfödda kusin lea är fortfarande på BB =)
och allt går tydligen bra, kul. ska bli kul att se lite mer bilder på henne och se vem hon brås på mest i dagsläge, men herregud det förändrar sig, vhilja har vart som en kamelont, först jätte lik mig, sen jesper och för tillfället en superb mix, alkltså världens sötaste unge med en helt otrolig karisma och ett ETT väldans humör haha=) pratade med henne idag och med jesper då var dom och badade i det fan´tastiska vädert som tydligtvis har tänkt stanna där för här är det dock ikke!

Efter jobbet var jag och finaste Matilda ut med elvis sen gick vi och åt sushi mmmmm det blev temputa maki+spicey tuna och coca cola och massa prat=)
myig tjej det där som är så fin
på Lunchen var jag och åt med Sweet Susie på hennes jobb Enter Card smaskigt var det med.
Mkt surr där med , en väldigt bra dag mellan alla måsten.

Imorn är det Dejt med Piia och en del andra, kanske en tur ut med Merethe och Wanda från jobbet=)
får se vart krafterna bär än efter morgondagens jobb??!!
Inga direkta löften är utlovade bara lite kansken som kan bli ett starkt JAAAA i alla fall ett glas vin el 2=)

Ny har jag och elvis kommit in efter en lång tur iu parken=) skönt väder litt kvavt men ändå varmt uppehåll då¨får man passa på.
så nu bäddar vi ner oss och ser lite So you think you can dance och njuuuter fredagen med massa slapp, kanske man skulle ta sig en tur och köpa lite godis??!! kanske avvaktar och ser.
jo träffade en minigris i parken som gick och grymta hela tiden liten och svart huuur söt som helst haha=) elvis var lite i chock och rörde sig inte många cm haha=) skeptikern.

Tack alla Inblandade som gör dagarna så bra=) 
och mina älsklingar där hemma jag saknar er och längtar ihjäl mig efter er!!!! snart ses vi och det ska bli underbart!!=)=)

Goder kvell

å här är Norge och jag törs tilloch med säga en av skandinaviens, bästa pole dancer hege grostad

kontakta henne för lite träning=) super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0