Rista Rumpa

det bjöd lördagen på med min fina vän Eirik , startade med sushi + 1 flaska prosecco aaaand sake en hela haha=) och sen vart det lite homseklubb med massa dans, London heter stället, hade en gryyym kväll=)

söndagen spenderades med vhilja och en sjuk jesper som var febrig och öm i hela kroppen.. stackarn, jag och vhilja gjorde lekparken, badbaljan, sänghopps leken och massa playdoo, det diggar mamma annie=)

Och så var det måndag med massa kuligheter på jobbet.. har haft massa fasta kunder och en del nya , gjort permanent fransböjning med ett toppen resultat, såklart=)
kul!

Imorgon Ledarmöte och lite uppdatering, men det är hemligheter!
på fredag skall Anne-idas 30 års dag firas med stöt och hej=)
Siri och jag kommoer först starta hos henne med massa skönhetsfix och vindrickning togheter myyys , träffade henne idag och det var fantastiskt efersom det blir lite mellan gångerna i och med jobb och våra barn,,, men det känns alltid samma när vi träffas och pratar av oss.
Love u sirpis.

Ja då skall håret kuras och imorn ska värdsklass Eirik och Matilda kolla om mitt hår går att göra straw***** bl*** eller om håret är för taskig kvalla, desverre=/ men då blir det rött en gång till och väntra 1 månad sen så kör vi kur varje dag för den färgen som jag sen skall visa utan att skriva först skall klä denna anna huvve haha

På fredag åker jesper och Lilla Lulan hem, och det känns så konstigt att de skall vara borta i 2 v innan jag får träffa mina underbra igen... komemr sakna vhilja sååå, usch vad hemskt, hhu nä jag kan inte tänka på det, utan jag tänkjer det så att hon kommer få enormt kul med familjen i PIteå och få massa kula dagar=)
men läääänge är det!
Jesper kommer jag me atyt sakna oerhört, älsklingen som är det bästa som finnes evver!!

Nu blir det lite american idol, soffmys och så ringde eirik och sa att det blir fix av håret så wiiie då ska vi se vad experten säger=)  är man å årets sylist 2 år i rad och år tiondes frisör så kan man  om man säger så "tha Shit"

Elivs har förresten vart dålig lite diaree och sliten men ändå gla, idag bättre men stackars presly:/

Go kveller

ja 4 år sedan..jag tycker jag ser lika ut=)

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaaa gumman du ser likadan ut trodde kortet var nu.Puss på dej gumman

2011-06-22 @ 11:27:34
Postat av: Anonym

haha puss mamma=) har väl ärvt allt från dig

2011-06-28 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0