Utan er är jag inte hel.

snart 6 dagar har gått sedan vhilja och jesper åkte och jag känner att tomheten spirar.. älskar deras närvaro och jag älskar det sååå. dagarna går i ett utan er mina älsklingar, ni är i mitt hjärta och tankar hela tiden.
men jag vet att dom har det fantastiskt med familj och vänner och vhlja får ha sommarlov och bara gjöra roliga saker hela tiden, och jesper desamma.

Helgen var fullproppad med festligheter
Fredag: firade vi bästa, finaste anne-ida som vart 30 år super  bra. men följde aldrig med ut pga av att jag var heelt orkeslös för en danskväll, men hade det super med mina goda vänner.
Träffat susanne och uhlan
Umgåtts med siri
Elvis hängut
Lördag: Extrema outdorr på kalvöya
pre firing av Eiriks födelsedag med massa house music stooora tält dansare dans strålande sol och toppfolk, jag har haft det super
Idag och igår jobb och möten, real firing av eiriks födelsedag, och häng ut med elvis.

Har pratat med vhilja ikväll och sjungit barnsånger för henne: Trollmor, lilla katt haha=)
mys unge.

nu blir det lite tv innan man ska lägga igen ögonen.

Adjöööö

hur glad blir man intye av att se denna lilla prinsessa, älskar dig sååååå oerhört mest
finaste Vhilja ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0