Hus el lägenhet???

den stora frågan??? kollar runt lite men hittar inget sådär "åååå jag vill ha" jag och jesper är inte helt lika där vill jag lova!jag vet att jag är bökig när det kommer dit men men jag köper inte nått för 3-4 miljoner och sen ska man vara sådär nöjd!
Men men nått festligt ska man väl hitta, hoppas jag.
att betala 13.000:- i månaden för nått man inte äger är ju sjukt det med:/ 67kvm yeaaaah!
nää att köpa blir det, frågan är bara vad??

nu ska jag sminka mig efter jag svept över golven  med moppen,  skönt att städat innan helgen=)

känner mig irriterad faktiskt  efter deísskussionen så nu ska jag ringa upp igen, hatar att vara irriterad. jaja!

mina nya Hunter stövlar läcker....Oturen är med mig som vanligt, kul, de andraskorna vart ju stulna så det är ju kul.

jaja jag är lycklig i alla fall.... väntade att jessica skulle ringa och se om vi skulle till museet med flickorna och se djuren. men det blir nog inge idag då...får ta det i veckan.

helgens planer/valmöjligheter m. min lilla Prinsessa:
-bad
-träff med alva(?)
-Titta på djuren på Museet
-Uteaktivitet(alltid)
-lekland?
Afrikans e.m på söndag

jaa  får se då vad det blir.
förhoppningsvis så får jag  tid att göra tatoon snart hos Åbbe=)

adjöööös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0