I need a doctor , doctor.....

och den 28 så är det Undersökning hos Tomas isaksson på Hermelinen Luleå, det menas oxå att man åker hem till helgen wiiiiee, inte trist. liten dos av Piteå innan man börjar nytt jobb=)

Igår hade jag en trevlig f.m dejt med Matilda, en massör från sverige som jag jobbat med förr.
Mycket trevligt, matilda är så söt.
det ska vi göra om snart.
Planering om min avslutningsfest med mina bästa tjejor är  i gång, men att hitta ett dato är inte lätt.
Men i mitten av April tänker jag då att ha det=)
sthlms resa med min babes, Anne-Ida, Bente, Mette, Siri är oxå i Planeringsfasen,  var tänkt sista mars men läkartiden kom, sen 1 April var tanken, men det är 1a helgen jag jobbar så det blir inte  heller , så nu kommer jag bara att sätta ett datum, sen så de som kan kan, kommer aldrig gå för alla eftersom vi jobbar om vartannat och kvällar , helger, jaaa vi är karrierstjejor så vi lägger ned myke  tid på det vi gör!=)

Mulet väder, men dock 1,5 + grader sköööönt!

idag blir det städ, prommis med elvissåklart, ÄLSKADE VHILJA det viktikaste, kaffe med Karro, sen ikväll kommer Susanne och Uhlan för lite spel och vin, ska även höra om karro och åbbe kommer..

Innan allt detta ska jag ha anna tid, med dusch, fix, hudvård, smink jaaa anna delux time=)

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0