I was born this way

f*n kameran som vi fick tillbaks efter reparation hos expert är inte alls lagad!!!
objektivet åker inte ut eller så hakas det upp, ååååååå hatar verkligen att det inte görs ordentligt, nitt svar på varför ofta reaparationer är misslyckade, jo för dessa nissar som lagar behöver aldrig  konfronteras med kunde själv, ghaaaaa, så denna ska tillbaks till dem idag och jag ska banne mig ha en ny.

kan inte  leva utan en kamera för att jag tar super mycket  kort, massa på vhilja såklart!
det finaste motivet in tha world.

Polisen har vart i kontakt med de inblandade på mitt ex jobb, och fagförbundet har skrivit brev, så nu är det bara att vänta och se vad som sker....

igår har jag vart på dejt med min sötaste sirpis, och emma waara vi tog en tur på  stan.
handlade doftljus ingefära och grape och lite kläder åt vhilja.

sen hämtade jag vhilja tidigare så vi åkte hem och hade en mysig eftermiddag, och  gjorde mat fiskgryta och thaigryta. vhilja var så duktig, hon delade sukkererter(ärtskidor)
och la i en skål, så himla stor hon blitt helt galet fort gick det! men tiden nu är uuunderbar!

Fredag idag och äääntligen helg=) så nu ska det hittas på trevligheter.

denna natt som var vaknade vhilja kl 4 så min energi uppehålls av kafe, men jag tror jag  ska unna mig en liten PN , fast det är inte enkelt, tycker det är B  att sova dagtid, men bättre det såmin energi räcker dagen lång =)

tänkte kolla in nelly och beställa lite kläder , och lite andra sajter!
kom gärna med tips på bra klädsajter, tack på förhand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0