LO Favör(norska) Väldigt bra fack!

I och med allt som skett på jobb  så har Facket tagit över allt och Polis blir även inkopplad.
detta känns skönt att mina rättigheter och händelsen tas hand om på ett högre plan utan att jag behöver göra praktiskt taget nått, bara berätta min situation  och händelsen.
ska berätta när allt är över!

idag så tog vi på  våran lilla Vhilja hennes maskerad kläder och vipps var hon en tiger=)
tiger dräkt+svans men öronen ville hon inte ha, och ingen ansiktsmålning som jag skulle  göra, jaja stark  vhilja och vill man inte så vill man inte huuuur mycket än mamma och pappa vill!

på dagis så tog Joann emot  henne och han skulle göra andra öron till vhiljas dräkt, super kul.
så de satte sig direkt att klippa, klistra och skapa. vhilja bara ÄLSKAR att göra sånt.
så avskedet idag blev en snabb puss oh ha det, sen återgick vhilja till klipp och klistra.

imorgon ska jag göra mitt hår rött wiiiieee, salongen heter inte Koma, men Karma och jag tror oh hoppas att det kan bli bra!
kl 10 anna goes red head!

ikväll ska jag göra tacos eller nej jag ska göra Entrecot med tillbehör ska spåna nu!

snart är min C-vitamin kur från Decleor slut och huden fick sig en kick=)
by the way, rynkor avsäger jag mig ifrån, tack och hej=)
Takar mina gener mamma och morfar delvis för detta + min enorma förmåga att lägga upp bra produkter och behandlingar för mig själv och  lite fusk från Botox=)
Tack till mig själv=)
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0