My wings is fresh and fladdriga

och jag ser  massa framemt att starta på mitt nya jobb Facce it=)

att jobba målmedvetet och vara entusiastisk i det man gör får en att kunna skapa nya arbetssituationer och möjligheter och bli en karrierslysten rackare! åååå det år helt luvligt att ha en sån känsla.
jag vill bli så bra jag bara kan och alltid vilja lite till...

Vår nya Mitsubishi Lancer   står i vårt garage, super fin är den blåsvart .
Forden  the Ka, ska repas och säljas i sverige.

Vhilja är toppen på dagis, har kul och äter bra efter en lite krassligare start på året med mycket förkyldningar. hon pratar massa ord och har massa att säga, har även börjat med sättningar typ mamma kom , pappa komm , eje(elvis) kom.
när vhilja säger det så låter det:
mamma bom, pappaaa, bom sötasre
andra ord  är:
Hamburgare,banan, bers, kiss, ha det,snö, äpple, saft, glass, kex,  en massa massa och en del uttal är så roliga=)
världens bästa lilla gumma!

nu blir det tv och gott och böandat samt en chokladkaka mmmm

god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0