Norrland tur och retur snart!

på torsdag närmare bestämt, den 24 åker jag endast jag helt själv utan min lilla solstråle vhilja denna gång, hon blir hemma med pappa och Elvis. dom kommer ha såååå mysigt.
ska kolla benet än en gång och lägga upp för operationstid. ska bli himla skoj  att ha ett stabilt ben igen.

Söndagen(igår) bjöds på massa ute tid i fanstastiskt väder, jag vhilja, jesper, elvis var i (lek)parken och gunga, enav vhiljas favvo saker att göra. skrattar och bara blundar, slänger huvvudet bakåt när hon susar i gungan...1 h gungade hon. klappade lite hundar som var i parken innan  detvar dags för en trött vhilja att sova lite middag, faktiskt i vagnen.

kvällen var det "jagaleken" som var på schemat, vhilja sprang och sprang med pappa i handen, jag var jagarn=) haha så himla kul!
Avslutade kvällen med pytt och mjölk och sen var det tack och godnatt för lillgumman!

vhilja är väldigt inspirerad av kläder och att klä ut sig så igår hade hon modevisning i olika ytterkläder tillhörande pappa Jesper och väskor från moi.
Och när det är dags för att ta på  sig blir Vhilja GANSKA tvär för hons ka göra själv, såklart.
slutänden lite sur med då måste  hjälp inkallas me hjälp av påklädning!

Kameran är sönder så bilderna vi tatt ligger på jespers mobil.
den ska med till Piteå NU och bli fixad, jag anser att en ny måste fås. år ta pratet med dom på Expert.

Mamma ringer försäkringsbolaget(var med försäkrad  på henne) angående benet för att se om resan ska täckas av dom, borde ju vara så men men man ska aldrig vara säker!
2e svängen nu med benet och det blir ju billigt med alla resor, sen så är det ju inte sista...återstår att se.

Adios
ETK, min Röda VapenDragare!
min lycka, mitt allt!

Kommentarer
Postat av: zandra

men fasen också anna.. ska du hem ändå?? Jag är i pite 24-31:a, så hinner vi kan vi ju ses över en kaffe eller nåt!? Hör av dig om det hinns :) kram!

2011-03-23 @ 10:21:02
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: anna dysholm

Jamen fasen Zandra, klart vi ska ses=)=)

hör av mig på fejan när jag är hemma=)=)

Kram

2011-03-23 @ 12:47:30
URL: http://dysholmbonafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0