Obagi Kurs

fanstastisk hudvårdsserie som kommer bli väldigt kul att jobba med, kemiska peelingar tycker jag väldigt mycket om. denna är oxå bra eftersom är det en hud som behöver det lilla xtra för att förnyas och arbetas med så finns det en medicinsk peel, Nuderm, den ägnar sig åt helsepersonal, läkare sjuksyrror, men även kan  undersköterskor få använda den vid delegering, så det är nästa projekt.
Den serien jag kommer jobba med är ZO som är lite mildare och  innehåller inte rent A-VITAMIN(HYDROKINON) det gör den ikke lika etsande, eller irriterande på huden ock kan brukas av "alla".
Många tjejor från face-it var där och kul att träffa alla innan man ska börja=)
träffade min nyansatta arbetskollega som super söt, och verkar duktig och jobba i samma rättning som jag!
På måndag el tisdag blir det  att träffa Lene chefen över alla face-it, ochvi ska prata om min blivande Klinik Chef Anställning
detkänns väldigt kul att få ta sig an den tjänsten och få ta mer avgörelser, utvecklas inom nått man brinner för.
Goddie´bag fick vi självklart 2 produkter: Ögonfransserum Elastilash öka mängd, läng och volym
Solskydsfaktor 30+Primer Oclips

Produkterna känns fantastiska, verksamma och super i konsistensen samt att förpackningarna är flotta!

Vhilja och jagbusade en del på dagis innan en trött vhilja , mamma och elvis tog sig hem.
pizza åt vi idag mmmmm favvon capriciosa, 3 slicar åt gumman=)
hon äter sååå bra nu och det är helt fanstastiskt skönt!

Vikt: 9,5-9,6 kg
längd: 79 cm
huvud 46 cm
tänder 9 st

Du gör mig lycklig!

Lek innan sova, och lite tittande på youtube på katter=)
favorit djuret!

Fick just glädjens sms av min mor, hon kommer 17 maj hit till  oss ååå av kul=)
sen så åker vi hem till sverige igen, fast denna gång bli elvis och Jesper med.
Fotröntgen+planering av operation den 28e mars hermelinen i luleå hos Tomas Isaksson.

nu ska jag tända lite lju och invänta jesper från övertiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0