One day left...

Så startar man upp på nya jobbet Face It som hudterapeut och Klinikkchef, känns ju mycket mycket bra!!!
Igår träffade  jag Lise-Lott från Obagi gick igenom plakatbeställning, produkter, pratatde med Min kollega Mariann, super söt och duktig.
Har skrivit en  lista för alla inköp som ska göras.....himla skoj tycker jag=) jag  är en ordningsmänniska så detta passar mig.
Ska kolla lite om produkter blir lite utbytning och även mak-up. återkommer till detta.

Hämtade vhilja tidigare i det fantastiska vädret.. dom spelade bongotrummer före fruktstunden, vhilja vart så glad när jag kom så hon började gråta och stod med händerna upp i luften mot mig tokunge=)
sen hade vi fruktstund och lekte och sprang.....jaaa så vi kom ju oss inte ifrån där på 1,15 h haha=)
vhilja har börjat prata MASSA, och får massa berömm från dagis=)
kul! att sättningarna börjar komma är himla kul så snart sitter vi  och pratar här som aldrig förr.
Efter middagen så blev det leken:jaga som är en av vhiljas favvosar=)
sen var energin slut en mjölk flaska , bok och mys innan  ögonen tippade igen=)

jag och jesper såg lite Paradise Hotel sen var det tack och god natt där med.

Idag så blir det lite fix , göra klart lite inför start imorn, ska massera en  av jeppes vänner en stund... och så blir det hämt av vhilja tidigare.

idag ska jag göra nytt matreccept. torsk file  på salsabädd i ungnen  m. stekta potatisar.

adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0