Oproffisionellt!

fy oh f*n detta gick så över gränsen big time.
min chef på mitt nuvarande jobb fick totalt klick idag vill inte gå in på det närmare än så för närvarande , men det kommer!
jag tog mitt pick och pack and then i  walked out!
så nu är jag DEFINITIVT klar på det stället. tack gode gud för det....
ledare ska vara konkreta, objektiva, och framförallt personer man kan ha en dialog  med.
stressen att jag ska sluta blev tydligen för hög, men jag finner mig ALDRIG i nån skit

så med detta går jag vidare med mitt nya liv med nya utmaningar på Face it!

imorgon har vhilja maskerad på dagis, hon ska vara tiger=)
så dressen ska fixas idag, kul=) lill lulan kommer vara toppen och så klart finaste av de finaste!!!

bilder kommer sen.

snart ska jag på hårfärgningskonsultation hos min jobbarvän Thereses lillasyster silje på en salong som heter KOMA. känner ett litet svek mot toni&guy, men där har jag min underbara vän Cia som klipper mitt hår. tanken är rött , känner det var på tiden att testa det igen, har haft det mycket för men det var säkert 14 år sedan WHAT!!!??
jag och anne-ida har verkligen triggat oss hon har gjort det nu och det vart s ååååå fint

nu blir det smink!

denna dag är återigen surrealistisk!

Hej svejs!




En helt vanlig dag hos familjen Andersson/Dysholm. vad är tristess???=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0