Resa

Denna morgon började tidigt kl ringde kvart i 5, inte helt super pigg Kan Jag säga. Skönt att Allt var klart, men tiden blev knapp ändå. Vhilja vaknade en kvart innan jag skulle fara, så Jag han pussa henne massa massa:) Lill lulan så fin. Hann med våran alltida morgonrutin- hårstryk och lite hårbotten massage+ryggstryk och lite prat om natten:) sen bajsa på potta och även kissa har hon börjat med för ett tag sen så duktig! Lite gråt i famnen innan pappa jesper och vhilja vinkade av mig vi hissen så det sista var vink och skratt :) älskar er min finaste familj kommer sakna er :) Jäärnet till trikken, sprang till flygtåget, sprang till gaten mindre än 30min innan avgång hooooo det var en morgon:) men Jag hann. Många timmar väntan på Arlanda innan flyget hem. Har för det 1a vandrat runt huuuur länge som helst för att hitta ett saftylocker till min väska, väl funnet så lyckas Anna oturen Dysholm sätta igång larmet och det tjöt kan jag säga, pinsamt, men Jag börjar bli van att det alltid händer nått så ett djupt andetag och invänta vakterna. Dom skrattade mest:) frågade hur det gått till, jaa i stressen av hunger så tog Anna hulken i lite for hårt + att det låg en fastnad 10 krona i så en kombination utlöstes detta . Max utstrirrad av ett gäng tyskar medium kul, förstörde lite av min max upplevelse men okej. Sen islatte ,hämtning av väska, pratat med en man som störde mitt bloggande visade sig att han var oxå född i jukkasjärvi..världen är liten. 1 h kvar tills planet går Ska ta en promenad ut lite syre, och dricka vatten, ta lipgloss Buxom lips katie, och sen bar det nastan av. Madde en av mina bästa bästa vänner kommer och hämtar mig det blir kul med lite surr i bilen hem:) och sen träffa familjen top notch:) och alla andra mina VIP personer i Livet:D Ska bli så kul. So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0