Sol, ute, sol inne, sol i sinne och mammas älskade lilla solstråle

möte med Lene på Face It gick super=)=)
pratade om vad vi ska göra om på Klinikken var jag ska vara Chef.
Träffade de som jag ska ha "ansvar" över och tillsammas ska vibygga upp denna fanstastiska salong och det kommer bli super!
Alla Mina gamla och nya Kunder kommer  få tillsänt specialtillbud!
Nya glasväggar/dörrar till ingången, produkthyllor, ny kassa, uppdaterade kabinetter(beh.rum) ....
massa nyheter som sagt!

Tidsbokning sker på: (+47)48182222 Face It  länk:
http://faceit.no/

har  gått i solen med Elvis helt galet varmt, men underbart!! 13+ grader, det ni!!
vart och gjort en mini color på håret hos lene på Karma, vart supert och  bara för att jämna till.

nu har jag tvättat massa kläder och fixat hemma, ska förbereda allt så det bara är att lägga i väskan till resan på Torsdag kl 07.40 Från Gardenmoen.

Kommer kännas konstigt att inte ha med vhilja, fast  jag vet att det är super att hon och papi jesper får en weekend själva=) men som sagt 1a gången utan henne!!
Detta Blir som en lite semester.

Min älskade madde kommer att  hämta mig sååå kul=)
sen blir det familjetid, vänne tid, litt partaj=) och stalltid hos min älskade chez Amies.

nu ska jag googla middagstips.
Hej då!

minicolor!
min älskade lilla primadonna=)

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Snygg färg. Va heter den?



Hoppas ni mår bra.

2011-03-22 @ 17:25:43
URL: http://ninniejohanna.blogspot.com
Postat av: anna dysholm

Tack Ninnie=)

Det är en mix av MörkKoppar rött och Mahogny, för att det inte ska bli för varma nyanser till mina kalla undertoner.

I Love it!

2011-03-23 @ 12:49:27
URL: http://dysholmbonafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0