Svinesund

LÖrdagen packade vi ihop och åkte hela familjen+chin till svinesund för att handla mat, främst kött och sånna kvalitetssaker som inte finns i norge, faktsikt är det inte bara för att man sparar ungefär
1 miljon på matkostnader i året, men att man får BETYDLIGT bättre kvalitet gör ju saken mycket bättre. Elvis fikc vara hos Åbbe och Karro=)=)
Måltid på MAX smaskens, vhilja var mest inriktad på kolsyrade drycken  och stripsen.
sen var det järnet i rulltrappor, affärer, hjälpa med inköp , välta ut diverse hyllor, haha om man säger så 8 timmar går fort när man har saker att göra hela tiden.
en sån där väska som föreställer ett djur med en låång svans så man kan hålla koll på barna på stora inrettellser blir att införskaffa.... tänker då främst på  flygplatser och platser vart de kan komma bort för med allt spring i benen så säger det swiiiiichs  och hejsvejs så var vhilja borta=)
tur att hennes stämma hörs överallt i alla fall!

Hade en super dag, kl halv 7 var vi hemma, packade upp mat, vhilja hjälpte självklart till sen var det sova och jag tog på mig  min melodifestivalen klänning och ett glas rött=)
Men va hände Erik Sade,  herregud! nej och åter nej,  helt VÄRDELÖST!!
monikers skulle ha vunnit eller nån av de 2 bidragen som inteens var med i finalen, Lorene eller Desperados.

Åbbe, karro  chin occh Uhlan kom förbi.
sen skulle jag och karro ha lite tjejafton, men vhilja sover så dåligt på natten så jag var tvungen att ligga med henne i rummet..så vi tar den aftonen en annan helg.
så alla andra gick till en liten  tillställning på annat håll.

idag blir det att göra lite chokladmuffins och kanske att vhilja ska vara hos Åbbe och Karro=)
ska se hur i form de är efter gårdagen.

nu ska jag vila lite.
hejsvejs=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0