Vhilja+Mami Anna=Mys dag hemma=)

dagen började med lek i ca 45 min innan Rejäla  frukosten var dags.
Vi gick sedan ut tidigt i parken denna otroligt fina soliga dag. lekte i sandlådan, byggde sandslott, gungade, klappade hundar(i vanlig ordning=))
Sen hem för Lunch, korv med ris och efterrätt yougurt.
Så otroligt mysigt förmidag. Bokläsning Lilla Anna och Trollerihatten, favvo, innan vila.

Ska packa ikväll inför resan imorn, ska bli kul, men kommer sakna lill Lulan såååå myket, och Jesper oxå för den delen;)
men kommer bli kul att åka själv

vidare  på schemat idag är
-modelerainköp
-Häng ut med Alva och Jessica tha preggo
-Tilllagning av nytt Fläskfilerecept mums
-köp av Lösögonfransar make-up store
-Elvis mat
-Bus ute i solen, hela tiden om jag bestämmer=)=)
-och NationalHistoriska Museet
Planen kan ju spricka på vissa punkter, men kul ska vi ha=9

Lillgumman sover nu lite, sen är jag har sminkat mig, och fixar inne.
skulle egentligen träffa  bente idag, men allt som ska fixas innan resan hooo det blir för mycket rätt och slätt.. nästa v är det bente och anna  tid.

Fick kvällsbesök av susanne occh uhlan igår. Trevligt=)
Dom ska köpa hundvalp en dobberman, från Göteborg, med fin satm=)
Blir det valps så kommer lillen i slutet av juli, paras i helgen=) håller tummarna.

Hahah såg american idol igår från USA, såjäkla kul, en del är ju HEEEEELT galna, freaks alltså.

Min  Kusin Marie Ska ha arbetsintervju på LKAB idag, lycka till , håller tummar=) visa din bästa sida nu majsan hahah;D

Nu ska jag hänga tvätt och dansa lite... hej dåååå=)
Tillsammans i evighet=)

åå nej inte fejk läppar, får så myket frågor så nu vet ni=)
Bara Lyckligt lottad!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja Sopelin får jag väl heta nuframöver då ;)

Jo packa väskorna och he dig hit nu! För det väntas en sjujädrans fest här hemma! ;) Hoppas resan går bra! :) Puss

2011-03-23 @ 13:45:50
URL: http://eliinlindholm.blogg.se/
Postat av: anna dysholm

hahah=)=) sopelin it is!

tar referre i sommar, inte riktigt nöjd över formen haha=9=) puss

2011-04-01 @ 20:46:15
URL: http://dysholmbonafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0