ååååå dålig uppdate på bloggish

men här kommer det=)
mamma har nu lämnat oss för ett par dagar sedan vill att hon ska komma  tillbaks jädrans bra mamma och människa den där maria är

idag var det ledarmöte med massa uppdartering med oss klinikkchefer och vd
kul och trevligt


hämtade vhilja och lekte massa på dagis innan vi tog en liten burger king svängom på stan tur med  elvis och massa mys och bus hemma

har förresten pratat med älskade jessica idag och vi har en date med barnen på fredag; awesome

jesper kom hem nu efter lite övertids jobb så nu blir det kvällsmys med my love

min telefon är heeeeelt kaput  ska försöka göra en sån uppdateringh igen men annars är det en ny; går nog för htc denna gång med trivs med den och vill ha en bättre och med tillhörande tablet typ  en androidtablet(som ipad) eller ska man gå för i phone???

mathilda träffade jag en sväng  idag hon kom till jobbet och  vin kveld är inbokad yeaahh

längtar tillls semester i sommar för att komma mig hem för massa trevligheter med min familj och vänner:)

min vä och norges mästare i hair style erik thorsen har gjort mitt hår awesome; fy fader han är gryyyym kolla upp han och hans verk på hans bloggspot inte konstigt att han gör så mycket style till photoshoots och reklam är väldigt nöjd att få tas hand om av honom smakk

nu lägger jag ned; tack och go kväll everyboddy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0