!!!!!

efter en dag på jobbet med ett litet pre möte med fina Renate Klinikksjef på Face It Frogner , ordningställ av produkter och adiminastrativa saker så avslutatdes dagen med att åka till min snuttis Vhilja och hämta henne på dagis=)
alla barna satt och måla, inte vhilja hon lekte med klossar vid bordet och en sprattlande  pingvin lilla miss udda haha=) sen busade vi en timme på dagis innan vi packade oss iväg för buss/trikk hemväg med en strutglass i fin vädret=)
var förbi älskade cia som har elvis med lite Sience Plan burk mat och sen blev det parken och fågelmatning och självklart gungning som är favvo=)
efter det gick vi hemm och sjöng lite habba habba.
mysingen vhilja som tackade mig minst  10 ggr för marie schexen " tack tack min  mamma" åååååå älskade unge bästa i livet=)

saknar jesper, väldigt väldigt=)
saknar elvis med=)
imorn blir det den ladugården med alla djuren om vädret är bra på e.m med lite ponnyridning och  grillning till middag=) i parken  mmmmmm.

jag är dödstrött efter denna vecka med massa besked ej happy ones, mkt på jobb, och en energifull med alldeles underbar dotter som har gjort en massa festliga saker som vanligt denna  vecka=)

Tack till mina underbara tjejor och killar på Adam&Eva =) awesome people!!!

Gjorde baby rosa shellack på fina Emma idag vart dödsfint=)

Nu ska jag unna mig ett glas rött oc låtsas att jag ar lite majsskruvar el chips=)

ejsvejs!
kemisk peeling gör underverk med huden, favorit(er): OBAGI ZO och NIMUEs 15% og 35%
kärlek!
min bedårande tjej=)
bäst!

inte  bara ETT  schex i kakhålet.
haha
elvis deltar gäääärna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0