life goes on... fast

läget för katarina är satbilare med kritiskt..... så jag bara har inge mer att säga, hjärnan är på hold ett tag. mycket trista  besked har det vart de sista året olika saker, men många saker alltså,  börar ju få telefonskräck.

Stressigt och massa om dagen, jag jobbar lite kortare dagar för att hinna hämta vhilja.
idag så unnande vi oss burger king och leksaksshopping, men vhilja ville bara ha  en rosa hello kitty boll=) vi lekte på uteplan på dagis innan vi gick och sen mös vi hemma med sänghopp och sjöng innan kl snabbt blev 7, vhilja väger nu över  10 kg så mkt som 10,2  kg=) och vi ska mäta henne med  ska göra det ordentligt på helsestationen, men lång har hon blitt och kan man bli sötare och finare än henne!? nopp, totalt oslagbar=)

längtar efter jesper=) elvis är på  besök hon cia, skönt   för han=) xtra uppmärksamhet i en nu stressig vardag.

i dag så skulle jag egentligen vara och göra gastroskopi, sen på förekäsning med Linda Nelson från usa och OBAGI. men ioch med allt så är det kanselerat såklart.

imorn är det snart helg, tack för det=)
denna ska njutas med min älskade dotter med massa kul=)=)

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0